piątek, 12 stycznia 2018

Słoneczna Caprice


39. Dawno mnie nie było :) Ostatnie kilka miesięcy było nieco zwariowane, ale mam nadzieję, że już niedługo wszystko wróci do normy. Po przeprowadzce na drugi koniec Polski już prawie odnalazłam wszystkie przydasie ;) Nadal nie mam kącika do robienia zdjęć, ale na szczęście mam duży balkon i dzień robi się coraz dłuższy, to jakoś dam radę :)
Ale do rzeczy. I to pięknej i pełnej słońca :) czyli do kolejnej prezentowej bransoletki. Od pewnego czasu w światku beaderek rządzi bransoletka Caprice (Capricho). Po polsku zwana Kapryśnicą ;) bo musicie wiedzieć, że ma ona wymagania. Dużo koralików, mnóstwo kryształków i jeszcze więcej cierpliwości. Na szczęście ten wysiłek opłaci się, bo robi się ją całkiem przyjemnie, a efekt końcowy jest śliczny. Cała się błyszczy, mieni, no po prostu nie sposób przejść obok niej obojętnie (chyba, że ktoś nie lubi błyszczącej biżuterii). W mojej wersji wykorzystałam różne odcienie żółtych czeskich koralików Fire Polish.
Do kompletu zrobiłam kolczyki w stylu Caprice wg tutorialu Pauli Banaszak. I tu stało się to, co u innych. Zabrakło 1 koralika! To nie tak, że źle przeliczyłam, nawet byłam przewidująca i kupiłam więcej, ale podczas przesypywania z kilku paczek do jednej, trzy koraliki Fire Polish spadły mi na podłogę. Usłyszałam tylko kilka cichych stuknięć o kafelki, jakby na pożegnanie, i już ich nie było. To znaczy gdzieś są, ale tak sprytnie wpadły, że mimo szybkiego zorganizowania z mężem i kotem akcji poszukiwawczej, zginęły na zawsze. I w taki oto sposób kolczyki są wyjątkowe ;)

biżuteria z koralików handmade








Materiały:
Fire Polish 4 mm w kolorach: Jonquille, Light Topaz, Crystal Solger Daffodil, Alabaster Yellow, Amber. Czeskie bicone 4 mm w kolorach: Topaz AB i Lt. Sunflower. TR 8 Silver Lined Topaz, TR 11 Silver Lined Topaz, TR 11 Silver Lined Lt. Topaz, TR 15 Silver Lined Med Topaz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz