niedziela, 28 lutego 2016

Różany wisior

19.
Kreatywny Kufer na początku lutego ogłosił wyzwanie - Mały Książę. Piękny temat :) Myślę - Róża. I co dalej? Akrylowa różyczka, piękne kuleczki czerwonego koralu i onyksu, haft koralikowy... i co dalej? Zarys koncepcji miałam niemal od razu. Niestety droga od ogółu do szczegółu okazała się bardzo długa. Na szczęście udało mi się zmieścić w czasie. :)
Mój wisior - broszkę z różyczką, koralem i onyksami zgłaszam do udziału w wyzwaniu  tu Kreatywnego Kufra - Mały Książę.


                                                                                                           
Ta piękna i mądra książka kojarzy mi się z delikatną Różą, która wymaga ochrony. Róża jest dla mnie symbolem delikatnych uczuć, o które trzeba się troszczyć. Musimy je pielęgnować i o nie dbać, aby mogły rozkwitnąć i cudnie błyszczeć. Czarny onyks to przeszkody, które na nas czyhają... a to wszystko zamknęłam w formie łezki.



                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz