poniedziałek, 29 lutego 2016

Lutowe nowe postanowienie

20.
!!! Jest to post, który będzie edytowany około 12 razy.
Moje noworoczne postanowienie tłukło mi się po głowie już w grudniu, ale zwerbalizowałam je dopiero w styczniu, a zapisałam w dodatkowym dniu lutego (dobrze, że był). Ale do rzeczy... ponieważ chcę się rozwijać postanowiłam w 2016 roku nauczyć się 12 nowych technik, ściegów beadingowych i nie tylko. Ideałem byłaby jedna technika miesięcznie, ale czasem jest to trudne, ponieważ w jednej pracy często łączy się kilka technik. Do tego jestem samoukiem, żadnych kursów (póki co) nie kończyłam. Uczę się dzięki wielu wspaniałym twórczyniom, które umieszczają w internecie swoje tutoriale. Wszystkim cudownym osobom składam tu symboliczne podziękowanie :)

Techniki, które znałam przed 2016 r.
- sznur turecki
- sznur szydełkowo-koralikowy

Nowe techniki
1. peyot
- jako oprawa kaboszonu
amonitowy wisior
oko smoka
- peyot nieparzysty
- peyot parzysty

2. haft koralikowy
broszko-wisior

3. sutasz


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz