piątek, 27 stycznia 2017

Zimowy naszyjnik

34.
Ostatnio dużo było u mnie niebieskiego, więc aby nie być monotonną zrobiłam biało-czarny naszyjnik :)
Jakiś czas temu kupiłam ciekawe koraliki super duo, które z jednej strony są białe, a z drugiej czarne. Długo zastanawiałam się do czego je wykorzystać, aż ujrzałam śnieżynkowy naszyjnik autorstwa Shae Wilhite. To było to :) Kolory zamieniłam na biel i czerń, zmieniłam wielkość rivoli z 16 na 14 i wykończenie tyłu. I tak powstało moje małe cudo, które mimo ograniczonych barw pięknie mieni się w słońcu :)





 Tu kojarzy mi się z kometą :)



Materiały: TR 11 Opaque Jet, Trans-Rainbow Crystal, TR 15 Opaque Jet, TR 8 Silver-Lined Lt Gray, Super duo Jet, Luster White, White-Jet, Fire polish 4 mm Crystal AB, Rivoli 14 Jet, srebrne zapięcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz