piątek, 8 stycznia 2016

Zimowe lampiony

14.
Dziś znów coś nie beadingowego - decoupage na szkle. Lampiony na świeczki typu tealight.
Zrobiłam je dość dawno, ale jak zwykle brak zdjęć opóźniał publikację posta :)
Pierwsze są dwukolorowe (taki efekt ombre ;))Wykonanie proste: szklaneczki oklejone papierem ryżowym, na to naklejony motyw. Aby uzyskać oszroniony brzeg użyłam pasty strukturalnej i odrobiny brokatu. Całość polakierowałam, aby była trwalsza.
Uwielbiam efekt, który daje papier ryżowy, te niesamowite nieregularne żyłki, który szczególnie widać przy zapalonej świeczce.








Kolejne-białe z motywem gwiazdy betlejemskiej wykonałam podobnie. Brzegi "pozłociłam" farbą, brokatowym pisakiem podkreśliłam wzór, a całość polakierowałam dla trwałości.








2 komentarze:

  1. Bardzo ładne i fajne lampiony :) Najpiękniejszy efekt widać kiedy wewnątrz pali się świeczka.

    OdpowiedzUsuń